76



jag sätter fast kragen med några nålar och tar ett steg bakåt. Känner mig osäker och skriver ett inlägg. Jag är trött på att jag aldrig blir nöjd med min klänning, tredje gången jag har gjort om den. Min utväxt är borta och mitt hår är kortare. Jag vet inte riktigt. Imorgon ska jag gå till min favoritaffär. Jag babblar, jag vet. Mycket som kan sägas. Till exempel: Jag är sugen på chailatte och clementiner. Jag är otroligt glad för min provdocka. Den bästa tiden på dygnet är runt 5 på morgonen, upplevs dock inte tillräckligt. Jag längtar till jullovet och lugnet. Klockan är 00.26

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fått en provdocka? :O

2009-12-10 @ 18:41:29
URL: http://poppidoo.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj Alida jag är i chock. Såhär mycket text har jag aldrig sett i något av dina inlägg förut. REKORD!!!

I like it.



Puss

2009-12-10 @ 22:41:14
URL: http://kaarinbelarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0