80

Jag var på bra humör men nu är jag inte det längre. Vad snabbt något kan förändras. På skrivningen idag så blev jag så onöjd att jag skrev ett litet medelande. Det löd så här: "Hej! Det här var nog det sämsta jag har gjort i hela mitt liv, och jag vet att jag kan så mycket bättre. /Alida". Nu är dock allt över och det känns...helt okej. Jag trodde det skulle kännas fantastiskt men det gör det inte. Imorgon så kommer jag inte kunna åka skridskor för jag ska ha utvecklingssamtal. Suckpuck. Jag vill så gärna vara glad men just nu är jag inte det. Och jag bara skriver och skriver och inte blir det nåt bra. Blah, blah, blah. JAG MÅSTE GÖRA NÅGOT KUL, NU!

Kommentarer
Postat av: ofelia

Hejhopp! Jag känner lite likadant när allt plugg är klart så börjar jag stressa upp mig för gymnasieval! inte kul, men du hinner väl åka innan ditt utvecklingsamtal vi slutar ju vid 12

2009-12-15 @ 23:01:44
Postat av: Anonym

Haha, jag känner precis samma ibland, alltär skiiit! Hehe, men detta måste vara det längsta du skrivit nåågonsin!

ps, kommentera gärna mer ;)

2009-12-17 @ 18:49:30
URL: http://poppidoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0